Tjuvholmen P-hus

Forslag på visuell identitet til veggdekor i Tjuvholmen P-hus. Konseptet er utviklet med mål om å skape en eks­klusiv, funksjonell og stedstilknyttet visuell opplevelse for parkeringshuset. De store veggflatene utnyttes til informasjon, wayfinding og illustrasjoner, som løfter parkeringsopplevelsen og er en tolking av Tjuvholmen.

Type: Visuell identitet, illustrasjon, wayfinding

Kunde: Onepark

Samarbeid: Qvitre reklamebyrå

År: 2025

Skyline illustrasjon av TjuvholmenVegg i parkeringshus med stripete mønster og et stort 2-tall ved siden av en dørEndevegg i parkeringshus med illustrasjon av en mann i dress ved en døråpningEndevegg i parkeringshus med illustrasjon av en bro og skulptur av en mann på stylter i vannetEndevegg i parkeringshus med illustrasjon av Astrup Fearnly museetVegg i parkeringshus med teksten "400 plasser" og pil mot høyreVegg i parkeringshus med teksten "Rimligere plasser jo lenger ned du kjører"Endevegg i parkeringshus med illustrasjon av en bil og teksten "Parkeringen er automatisk registrert"Endevegg i parkeringshus med illustrasjon av grafiske former i ulike farger og tekst som forklarer betalingsmetoder

Lyst til å se mer?

Education Link, visuell identitet, kommer snart
Kloster te, emballasje, redesign
Umi, visuell identitet
Skybrudd, bokomsla, innmat