GtilA

Visuell identitet for GtilA, som jobber med energieffektivisering av bygninger. Identiteten skal utstråle energi, bærekraft og lekenhet. Den gjennomgående pilen, som også brukes som bokstaven T, symboliserer fremgang og energi, og speiler selskapets kjerneidé: å hjelpe bedrifterfra G til A på energiskalaen.

Type: Visuell identitet

Kunde: GtilA

Samarbeid: Qvitre reklamebyrå, gjort for God Dag reklame.

År: 2025

Tre plakater med reklame for Gtila, med en park i bakgrunnenBygning med pil-elementer fra GtilA profilenEksempel på typografi med teksten "Vi tar investeringene - du får verdien"
Eksempel på typografi, med teksten "60% reduksjon i strømforbrukj"Visittkort
T-skjorte med GtilA logo, hengende på et gjerde
To plakater med bilde av bygninger, logo og teksten "Smart energi. Enkelt valg."
Bokstabel med stort symbol og teksten "Årsrapport"Pakke med grønn teip med GtilA symbol, på en gul eske med logo

Lyst til å se mer?

Education Link, visuell identitet, kommer snart
Kloster te, emballasje, redesign
Umi, visuell identitet
Skybrudd, bokomsla, innmat